کمپین های دیجیتال ، بازاریابی تحت وب و بازاریابی دیجیتال مفاهیمی هستند که هر چند تازه به واژه های تخصصی بازاریابی اضافه شده اند اما آنقدر تاثیر گزار بوده اند که گویی از همان روز اول جزو لاینفک این علم بوده اند.کمپین های دیجیتال را شاید بتوان به موتور کمکی تعبیر نمود که در زمانی که موتورهای اصلی کسب و کار شما خاموش هستند،روشن میشود و می تواند کسب و کار شما را نجات دهد.
اما براستی کمپین های دیجیتال و بازاریابی دیجیتال چیست؟تعاریف متعددی از سوی صاحبنظران مختلف ارائه شده اما اگر بخواهیم تعبیری ساده و در عین حال کارا از این مفهوم داشته باشیم می توان گفت کمپین دیجیتال تمام حرکت هایی می باشد که با بهره گیری از دنیای کامیوتر و صفر و یک می تواند هدف اصلی از یک کمپین را محقق کند.
هدف یک کمپین دیجیتال می تواند نه گفتن به قطع درختان جنگلی باشد ویا می تواند اصلاح و بازسازی چهره آسیب دیده یک بِرند نظیر McDonald’s.یادمان هست که همین کمپانی با به راه اندازی کمپین “مک دونالد میخورم و ورزش کارم” توانست پاسخی کوبنده به تمام انتقاداتی دهد که محصولات این شرکت را برای سلامتی مضر می دانستند.
اگر کمپین های دیجیتال را به یک انسان تشبیه نماییم بی گمان قلب او همانا اینترنت خواهد بود.پس یکی از عوال موفقیت در کمپین های دیجیتال دسترسی آسان جامعه هدف به اینترنت می باشد.نکته دیگر در کمپین های دیجیتال بهره گیری مناسب گوشی های هوشمند است.این گوشی ها که شیوع بهره گیری از آنها خارج از انتظار بود امروزه باکیفیت ترین و ارزان ترین کاتالوگ برای محصولات و خدمات شما می باشند.
گروه برندسازان با اشراف کامل بر تکنولوژی های روز در صنایع ارتباطی این آمادگی را دارد تا برای کسب و کار شما سناریو کمپین دیجیتال را تدوین و آن را اجرا بنماید.اگر کسب و کار شما تا امروز و با بهره گیری از روش های سنتی سود خوبی داشته ،شک نداشته باشید که با تلفیق آن با دانش روز،سود شما رویایی خواهد شد.